یادداشتی در مورد خطوط خدماتی

یادداشتی در مورد خطوط خدماتی

یادداشتی در مورد خطوط خدماتی :

همان طور که مستحضرید، از سال ۹۵ درخواست غیر فعالسازی دریافت پیامک تبلیغاتی توسط افراد به شدت افزایش یافته که به طور میانگین ۶۰ الی ۷۰ درصد ارسال ها با نمایش وضعیت بلک لیست، انجام نمی گردند.

همزمان با این اتفاق، بحث خدماتی نمودن خطوط اختصاصی مطرح و شکل گرفت که روند آن در هر دوره با سختگیری های بیشتری تداوم داشته است که از ابتدای امسال نیز هنوز شرایط جدید اعلام نشده است.

آریاپیامک در راستای افزایش رضایت مشتریان، از همان ابتدا چندین خط را خدماتی و به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار داد تا کاربرانی که پیام اطلاع رسانی ارسال می نمایند اما شرایط خدماتی نمودن خط خود را ندارند، از آن جهت ارسال پیام های اطلاع رسانی خود استفاده نمایند که در این روند نیز بارها به دلایل مختلف (نظیر ارسال تبریکات، تسلیت ها و …) خطوط این شرکت بلاک گردید.

همان طور که می دانید در فرم تعهد خط خدماتی، شرکت حقوقی تضمین می نماید فقط ارسال پیامکی با این خطوط انجام دهد، که در وهله اول متن پیام اطلاع رسانی بوده و در وهله دوم، کاربر منتظردریافت این پیامک باشد (نظیر ارسال کدفعالسازی و …) و آریاپیامک با تعهد خود و البته مانیتورینگ پیام های ارسالی کاربران با این خطوط، خط خدماتی اشتراکی را در اختیار همه کاربران سامانه قرار داده است.

در حال حاضر فقط دو خط خدماتی (از اپراتور ۱۰۰۰ و ۵۰۰۰۱) فعال بوده و در صورتی که موارد و ضوابط رعایت نگردد، امکان بلاک شدن این خطوط وجود داشته و نه تنها جریمه و خدشه دار شدن اعتبار(با اعمال سختگیری های جدید) متحمل این مجموعه خواهد شد، بلکه تعداد انبوهی از کاربرانی که از این دو خط جهت اطلاع رسانی (چه ارسال عادی و چه ارسال وبسرویس) استفاده می نمایند، دچار مشکلات عدیده ای خواهند شد.

شایان ذکر است ارسال سیمکارت جهت تایید و انجام ارسال هایی که با خط خدماتی اشتراکی، امکان تایید و ارسال آن وجود ندارد – با تمامی مشکلات و نارضایتی هایی که بعضا در پی دارد – فعال می باشد و همواره سعی در افزایش کیفیت آن داریم… (به “یادداشتی در مورد ارسال سیمکارت” مراجعه فرمایید)

با تشکر