اطلاعیه های مهم ارسال سیمکارت

اطلاعیه های مهم ارسال سیمکارت

اطلاعیه های مهم ارسال سیمکارت : جهت ارسال به شماره های بلک لیست از طریق سیمکارت، از بخش گزارشات ارسال و فیلتر نمودن شماره های بلک لیست، از گزینه “ارسال دوباره از طریق سیمکارت” استفاده نمایید.

***

ارسال سیمکارت با تاخیر حدود ٢۴ ساعت در حال انجام می باشد و ممکن است درگاه ارسال در مواقعی قطع گرددتا صف ارسال ها خالی شود.

به اطلاع می رساند، همان طور که قبلا نیز اعلام شده است، ارسال سیمکارت برای پیام هایی است که زمان رسیدن آن به مقصد، زمان دقیقی نمی باشد؛ نظیر تبلیغات و …

ارسال سیمکارت به دلیل فیزیکی بودن و محدودیت های اعمالی اپراتورها بر روی سیمکارت ها، با تاخیر انجام می پذیرد و گزارشات دقیق آن معمولا ۲۴ ساعت پس از ارسال ارائه می گردد.

 در این نوع ارسال احتمال ۲۰ درصد ریزش وجود دارد و مبالغ به هیچ عنوان عودت نمی شود؛ لطفا با قبول این شرایط اقدام به ارسال نمایید.

  1. ۱- این نوع ارسال با سرویس دهنده جدید بوده و از لحاظ کیفیت ارسال به صورت آزمایشی فعال گردیده است.
  2. ۲- تعرفه ارسال از این سرویس ۲۰ درصد بیشتر از تعرفه اصلی (اپراتور ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰) می باشد.
  3. ۳- در تلاش هستیم مجددا سرویس قبلی فعال گردد تا این افزایش تعرفه مقطعی باشد.
  4. ۴- تعرفه در بخش پروفایل نیز ذکر شده است.
  5. ۵- ممکن است این سرویس از لحاظ سرعت ارسال، با تاخیر بیشتری نسبت به قبل انجام شود.

به اطلاع می رساند، از این پس تمامی کاربران سامانه می توانند از طریق ارسال سیمکارت (GSM Modem) به بلک لیست ها ارسال پیامک نمایند.

جهت استفاده از این امکان، در قسمت گزارشات ارسال و فیلتر نمودن شماره های بلک لیست در هر کد بالک، می توانید ارسال دوباره از طریق سیمکارت را انتخاب نمایید.

– با توجه به نوع ارسال از طریق مودم، خصوصا در ایام ترافیک ارسالی یا در ارسال های بالا، پیامک ها با تاخیر ارسال می گردند.

– جهت ارسال پیام معمولی از طریق این امکان، می بایست از قسمت انتخاب شماره در بخش های ارسال، +۹۸sim  را انتخاب نمایید.

– امکان ارسال از طریق وبسرویس نیز میسر می باشد.

با احترام

آریاپیامک